Medlemmar

Drumsö Hem och Skola r.f. (Drumsö HoS) är Drumsö lågstadieskolas föräldraförening. Föreningen strävar till att stärka och utveckla samarbetet mellan elever, lärare och föräldrar. Utöver det jobbar föreningen för att tillföra det lilla extra till elevernas skolgång, t.ex teaterbesök, utställningar, studiebesök och utflykter.

Medlemmar i föreningen kan vara vårdnadshavare till elev, lärare i skolan samt andra som är intresserade av föreningens verksamhet.

Vi hoppas att ni alla kan stöda Drumsö HoS verksamhet genom att betala medlemsavgiften som för verksamhetsåret 2023-2024 är 15 euro / medlem.

Avgiften inbetalas på föreningens konto FI22 405514 5000 4464. Använd referensnummer 20365. Man kan även betala via föreningens MobilePay 31418. Skriv då medlemsavgift 23-24 i meddelandefältet.